Informacja dla zakładów ubezpieczeń w sprawie zdarzeń drogowych

Informacja dla zakładów ubezpieczeń w sprawie zdarzeń drogowych

Data publikacji 22.03.2016

W celu usprawnienia uzyskania informacji dotyczącej zdarzenia drogowego, poniżej prezentujemy możliwości oraz sposoby zwracania się do nas po żądaną informację.

INFORMACJA DLA LIKWIDATORÓW SZKÓD ZAKŁADÓW UBEZPIECZEŃ

W celu usprawnienia uzyskania notatki, proponujemy przesłanie jej Państwu w formie elektronicznej, tj. w postaci pliku w formacie PDF.

Wniosek o przesłanie notatki urzędowej należy przesłać na adres poczty elektronicznej Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Żywcu: rd@zywiec.ka.policja.gov.pl. Powinien on zawierać m.in. informacje określające numer likwidowanej szkody, czas i miejsce zdarzenia, jego charakter oraz dane jego uczestników i uczestniczących pojazdów.

W przypadku, gdy Państwo nie korzystają z poczty elektronicznej, poniżej znajdują się dane adresowe do korespondencji pocztowej:

Wydział Ruchu Drogowego
Komendy Powiatowej Policji w Żywcu
Aleja Piłsudskiego 52
34-300 Żywiec

Osoba zajmująca się korespondencją z zakładami ubezpieczeń obecna jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30, telefon 47 85 722 96.

Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-14:00, telefon 47 85 722 90.


 

 

 

Powrót na górę strony