OGŁOSZENIE Nr 2/11 KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W ŻYWCU
Komendant Powiatowy Policji w Żywcu ogłasza rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Jeleśni.
OGŁOSZENIE Nr 2/11
z dnia 27 września 2011 roku
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
§ 1
-
Ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Jeleśni.
-
Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
-
zarządzanie podległą jednostką organizacyjną Policji pozwalające na efektywne, sprawne i jakościowe realizowanie: ustawowych zadań Policji, przepisów wykonawczych do ustaw, aktów kierowania Komendanta Powiatowego Policji, w tym dot. zadań zawartych w regulaminie jednostki oraz poleceń kierownictwa Komendy Powiatowej Policji w Żywcu;
-
nadzór nad działalnością podległych komórek: Zespołu Dyżurnych, Zespołu Kryminalnego i starszego referenta Zespołu ds. Prezydialnych;
-
podejmowanie działań zmierzających do kształtowania właściwych relacji i stosunków międzyludzkich w kierowanej jednostce organizacyjnej;
-
przestrzeganie i nadzorowanie przestrzegania przez podwładnych przepisów o ochronie informacji niejawnych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych;
-
zapewnienie dbałości o powierzone do użytkowanie mienie w kierowanej jednostce organizacyjnej, a także racjonalne wykorzystanie środków przydzielonych do wykonywania zadań;
-
sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przechowywaniem broni służbowej policjantów, którzy deponują broń w wyznaczonym pomieszczeniu oraz zlecanie przeprowadzenia okresowych kontroli broni;
-
sprawowanie nadzoru ogólnego nad całością pracy podległej jednostki organizacyjnej,
-
§ 2
-
O stanowisko, o którym mowa w § 1 ust. 1, mogą ubiegać się policjanci spełniający wymagania wzakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857, z późn. zm.).
-
W trakcie oceny kandydatów preferowane będą kompetencje wynikające z:
-
co najmniej 10 – letniego stażu służby w Policji,
-
co najmniej 4 – letniego doświadczenia w służbie kryminalnej,
-
-
co najmniej 2 – letniego doświadczenia w kierowaniu jednostkami organizacyjnymi Policji albo 2 – letniego doświadczenia w kierowaniu komórkami organizacyjnymi występującymi w służbie kryminalnej.
-
Ponadto w postępowaniu kwalifikacyjnym dodatkowo oceniane będzie posiadanie przez kandydata wykształcenia z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, albo wykształcenia wyższego o kierunku prawo lub administracja.
§ 3
-
Oferty kandydatów powinny zawierać:
-
CV i list motywacyjny;
-
uwierzytelnioną przez komórkę kadrową kopię ostatniej opinii służbowej kandydata;
-
pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat sporządzoną w oparciu o obowiązujące akty prawne, w tym regulamin jednostki organizacyjnej Policji oraz szczegółowy zakres zadań komórki. Materiał nie powinien przekraczać 10 stron napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm.
-
pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne oraz przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w zakresie określonym w Ogólnym trybie i zasadach przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu (…) w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);
-
pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata, tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji, objęte postępowaniem – (wzór oświadczenia jest dostępny j.w. – wzór nr 2);
-
potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
-
uwierzytelnione przez komórkę kadrową kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
-
-
Oferty kandydatów, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Komendanta Powiatowego Policji w Żywcu lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Komenda Powiatowa Policji w Żywcu, ul. Al. Piłsudskiego 52, 34-300 Żywiec w terminie do dnia11 października 2011 roku, z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Jeleśni. Nie otwierać w sekretariacie”.
-
Koperty, o których mowa w ust. 2, będą otwierane komisyjnie.
§ 4
Postępowanie kwalifikacyjne będzie prowadzone na zasadach określonych w „Ogólnym trybie i zasadach przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji” wprowadzonym do stosowania przez Komendanta Głównego Policji z dniem 1 lipca 2011 r.
§ 5
Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
§ 6
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone w terminie do dnia 10 listopada 2011 roku.
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI
W ŻYWCU
insp. Bogdan ZARĘBA