Zapraszamy do udziału w Ogólnopolskim Turnieju Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym
Dyrektor Delegatury Kuratorium Oświaty w Bielsku-Białej oraz Komenda Powiatowa Policji w Żywcu zapraszają uczniów szkół podstawowych do udziału w Ogólnopolskim Turnieju Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym.
Organizatorami Turnieju są: Polski Związek Motorowy, Komenda Główna Policji, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Wojewódzkie Ośrodki Ruchu Drogowego.
Turniej BRD obejmuje cykl eliminacji (od klasowych do ogólnopolskich) z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym i ma na celu propagowanie wśród uczniów bezpiecznego i kulturalnego zachowania w ruchu drogowym oraz poznawanie zasad udzielania pomocy przedmedycznej.
Turniej obejmuje szereg konkurencji: test z przepisów ruchu drogowego, pomoc przedmedyczną, jazdę w miasteczku ruchu drogowego oraz pokonanie rowerowego toru przeszkód.
Jeśli chcą Państwo, by drużyna Waszej szkoły wzięła udział w turnieju, prosimy o przesłanie na adres: rzecznik@zywiec.ka.policja.gov.pl zgłoszenia drużyny.
Termin zgłaszania drużyn upływa 30 marca 2023 r.
Jednocześnie informujemy, że tegoroczne eliminacje międzyszkolne odbędą się w dniu 4 kwietnia br. w Szkole Podstawowej nr 1 w Łodygowicach. O szczegółach dotyczących godziny etapu międzyszkolnego szkoły, które wyraziły chęć udziału w Turnieju będą informowane po zamknięciu listy zgłoszeń.
Etap Powiatowy Turnieju BRD odbędzie się 18 kwietnia br. o godzinie 9.00 w Szkole Podstawowej nr 1 w Łodygowicach.
Poniżej tegoroczny regulamin Turnieju, który znajdą Państwo również na stronie na stronie internetowej Polskiego Związku Motorowego.
Zgodnie z regulaminem uczestnicy GRUPY I Turnieju (uczniowie 10-12 lat (rocznikowo)) muszą posiadać i przedstawić do wglądu:
- kartę rowerową,
- legitymację szkolną,
- pisemną zgodę rodziców (opiekunów prawnych) na udział w Turnieju,
- zaświadczenie lekarskie lub oświadczenie rodziców (opiekunów prawnych) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w Turnieju.
W wyniku eliminacji szkolnych tworzone są czteroosobowe (2 dziewczynki i 2 chłopców) drużyny danej szkoły, reprezentujące ją w dalszych etapach Turnieju.
Zgodnie z regulaminem uczestnicy GRUPY II Turnieju (pozostali uczniowie) muszą posiadać i przedstawić do wglądu:
- kartę rowerową lub prawo jazdy kat. AM,
- legitymację szkolną,
- pisemną zgodę rodziców (opiekunów prawnych) na udział w Turnieju,
- zaświadczenie lekarskie lub oświadczenie rodziców (opiekunów prawnych) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w Turnieju.
W wyniku eliminacji szkolnych tworzone są trzyosobowe drużyny danej szkoły, reprezentujące ją w dalszych etapach Turnieju.
Wszelkich informacji na temat Turnieju udziela mł. asp. Jolanta Frydel pod numerem 47 857 22 95 oraz wizytator Delegatury w Bielsku-Białej, Pani Monika Mrzyk, pod numerem telefonu 33 44 50 195.
Serdecznie zapraszamy!!!
Pliki do pobrania
-
Regulamin Turnieju BRD
575.12 KB