Zapraszamy do udziału w Turnieju BRD
Zapraszamy uczniów szkół podstawowych do udziału w 42 edycji Ogólnopolskiego Turnieju Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym, którego organizatorami są: Polski Związek Motorowy, Komenda Główna Policji, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Wojewódzkie Ośrodki Ruchu Drogowego.
Turniej BRD obejmuje cykl eliminacji (od klasowych do ogólnopolskich) z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym i ma na celu propagowanie wśród uczniów bezpiecznego i kulturalnego zachowania w ruchu drogowym oraz poznawanie zasad udzielania pomocy przedmedycznej.
Turniej obejmuje szereg konkurencji: test z przepisów ruchu drogowego, pomoc przedmedyczną, jazdę w miasteczku ruchu drogowego oraz pokonanie rowerowego toru przeszkód.
Jeśli chcą Państwo, by drużyna Waszej szkoły wzięła udział w turnieju, prosimy o przesłanie na adres: rzecznik@zywiec.ka.policja.gov.pl zgłoszenia drużyny.
Termin zgłaszania drużyn upływa 11 marca 2019 r.
Po zamknięciu listy zgłoszeń na stronie internetowej Komendy Powiatowej Policji w Żywcu opublikowana zostanie informacja o terminach eliminacji międzyszkolnych, które przeprowadzone zostaną w budynku Komendy Powiatowej Policji w Żywcu Al. Piłsudskiego 52. Przeprowadzenie eliminacji międzyszkolnych planowane jest w połowie marca br.
Regulamin tegorocznego Turnieju zarówno dla szkół podstawowych, jak i gimnazjalnych znajdą Państwo na stronie internetowej Komendy Powiatowej Policji w Żywcu oraz Polskiego Związku Motorowego.
Zgodnie z regulaminem uczestnicy GRUPY I Turnieju (uczniowie 10-12 lat (rocznikowo)) muszą posiadać i przedstawić do wglądu:
- kartę rowerową,
- legitymację szkolną,
- pisemną zgodę rodziców (opiekunów prawnych) na udział w Turnieju,
- zaświadczenie lekarskie lub oświadczenie rodziców (opiekunów prawnych) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w Turnieju.
W wyniku eliminacji szkolnych tworzone są czteroosobowe (2 dziewczynki i 2 chłopców) drużyny danej szkoły, reprezentujące ją w dalszych etapach Turnieju.
Zgodnie z regulaminem uczestnicy GRUPY II Turnieju (pozostali uczniowie) muszą posiadać i przedstawić do wglądu:
- kartę rowerową lub prawo jazdy kat. AM,
- legitymację szkolną,
- pisemną zgodę rodziców (opiekunów prawnych) na udział w Turnieju,
- zaświadczenie lekarskie lub oświadczenie rodziców (opiekunów prawnych) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w Turnieju.
W wyniku eliminacji szkolnych tworzone są trzyosobowe drużyny danej szkoły, reprezentujące ją w dalszych etapach Turnieju.
Wszelkich informacji na temat Turnieju udziela Oficer Prasowy KPP w Żywcu asp.szt. Mirosława Piątek pod numerem 798 030 359.
Serdecznie zapraszamy!!!
Pliki do pobrania
-
Regulamin Turnieju
1.55 MB