Zapraszamy do udziału w Turnieju BRD
Zapraszamy uczniów szkół podstawowych oraz gimnazjalnych do udziału w XXXVII edycji Ogólnopolskiego Turnieju Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym, którego organizatorami są: Polski Związek Motorowy przy współpracy Komendy Głównej Policji, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego.
Turniej BRD obejmuje cykl eliminacji (od klasowych do ogólnopolskich) z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym i ma na celu propagowanie wśród uczniów bezpiecznego i kulturalnego zachowania w ruchu drogowym oraz poznawanie zasad udzielania pomocy przedmedycznej.
Turniej obejmuje szereg konkurencji: test z przepisów ruchu drogowego, pomoc przedmedyczną, jazdę w miasteczku ruchu drogowego oraz pokonanie rowerowego toru przeszkód.
Jeśli chcą Państwo, by drużyna Waszej szkoły wzięła udział w Turnieju, prosimy o przesłanie na adres: rzecznik@zywiec.ka.policja.gov.pl zgłoszenia drużyny.
Termin zgłaszania drużyn upływa – 20 marca 2014 r.
Po zamknięciu listy zgłoszeń, która nastąpi 20 marca, na stronie internetowej Komendy Powiatowej Policji w Żywcu opublikowana zostanie informacja o terminach eliminacji międzyszkolnych, które przeprowadzone zostaną w budynku Komendy Powiatowej Policji w Żywcu Al. Piłsudskiego 52. Przeprowadzenie eliminacji międzyszkolnych planowane jest na przełom marca i kwietnia 2014 r.
Regulamin tegorocznego Turnieju zarówno dla szkół podstawowych jak i gimnazjalnych znajdą państwo na stronie: http://www.pzm.pl/bezpieczenstwo-ruchu-drogowego/turnieje
Przypominamy, że w tym roku zmieniły się zasady organizacyjne zarówno dla szkół podstawowych, jak i gimnazjalnych.
Zgodnie z nowymi wytycznymi obejmującymi szkoły podstawowe uczestnicy Turnieju muszą posiadać i przedstawić do wglądu:
• kartę rowerową,
• legitymację szkolną,
• pisemną zgodę rodziców (opiekunów prawnych) na udział w Turnieju,
• zaświadczenie lekarskie lub oświadczenie rodziców (opiekunów prawnych) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w Turnieju.
W wyniku eliminacji szkolnych tworzone są czteroosobowe (2 dziewczynki i 2 chłopców) drużyny danej szkoły, reprezentujące ją w dalszych etapach Turnieju.
Zgodnie z nowymi wytycznymi obejmującymi szkoły gimnazjalne uczestnicy Turnieju muszą posiadać i przedstawić do wglądu:
• kartę rowerową, motorowerową lub prawo jazdy kat. AM,
• legitymację szkolną,
• pisemną zgodę rodziców (opiekunów prawnych) na udział w Turnieju,
• zaświadczenie lekarskie lub oświadczenie rodziców (opiekunów prawnych) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w Turnieju.
W wyniku eliminacji szkolnych tworzone są trzyosobowe drużyny danej szkoły, reprezentujące ją w dalszych etapach Turnieju.
Wszelkich informacji na temat Turnieju udziela Rzecznik Prasowy KPP w Żywcu asp. Mirosława Gruszka pod numerem 798 030 359.
Serdecznie zapraszamy !!!
Pliki do pobrania
-
Regulamin BRD szkoły podstawowe
1.8 MB
-
Regulamin BRD gimnazja
1.79 MB